ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }

Wednesday 28 November 2012

Aku taip tanpa backspace :D

Tadi aku terbaca kat blog http://miwaapanda.blogspot.com yang die ade buat entry tanpa menggunakan backspace , so harini aku nak try lah . Memandangkan aku ni jenis tak ade idea bile nak menulis .. tapi kalau time busy tu idea mencurah curah bagaikan aaaair jatuh kebuni kebumi ..  Entry aku sebelum seneblum ni semuanya tak panjang , sebab aku ni tak banyak idea sepeti tkenyataan diatas .. # Maaf jika typo , biasal . takde backspace # so aku pon dah lame tak online blog buruk bersawang mawang bawang ni .. aku tengok kat Chatbox tuh ramai je BW . Aku je tak BW xD Busy oooo . dengan kerjaya , dengan Blackshot xD Maaflah , aku umo 15 tapi blog macam blog orang tua , takde seni xD Hahahahahahahahahahahahahaha xD Jika korang boleh ajar aku nak buat blog cantik ke , nak tolong aku pasang Adsense ke .. Aku ade jugak suruh abang aku send pasal Adsense tuh , tal tak berbalas pon . Ny the way , entry ni dituls pada 0037 ;D Aku takboleh tido . Klah , Aku nak melayan BS dulu :D Byeeee :D Follow lah aku :D

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

free counters

Sample Text