ul#list-nav { list-style:none; margin:20px; padding:0; width:525px } ul#list-nav li { display:inline } ul#list-nav li a { text-decoration:none; padding:5px 0; width:100px; background:#FF0099; color:#eee; float:left; text-align:center; border-left:1px solid #fff; -moz-border-radius: 5px; } ul#list-nav li a:hover { background:#FF6699; color:#000 -moz-border-radius: 5px; }

Sunday 19 February 2012

Biodata tentang aku !

Nama : ____ bin ___
Umo aku 15 tahun , :D Muda lagi
Aku suke makan Nasik ayam #daripada kecik
Milo Ais #akutaumetisame
Aku lahir kat Kuala Lumpur
Tarikh lahir dirahsiakan #1997
Taken By Anis ! 
Duduk Malaysia 
Mempunyai 2 orang abang , Abang aku baik #Semuaorangtau 
Seorang yang sporting , Kau cakap ape pon aku tak kesah !
Kau Curik duit aku , Aku carik kau sampai lobang biawak .
Bukan seorang yang kedekut .
Seorang yang baik hati .
Tidak berapa handsome 
Suke masak , Cita-2 nak jadi chef
Itu jer kot , Tamau lebih -2

No comments:

Post a Comment

 

Sample text

Sample Text

free counters

Sample Text